sobota, 9 kwietnia 2016

PINK SWEATER

32 komentarze:
 


Wiosna, ach to Ty! Wreszcie doczekaliśmy się tej pięknej pory roku i cudownej, słonecznej pogody. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem zachwycona! :) Jedyne co mnie martwi, to mój brak motywacji do działania. Mam coraz więcej obowiązków związanych z uczelnią i niestety wszystko odkładam na później, bo "przecież szkoda marnować taki ładny dzień na siedzenie nad książkami" Jestem strasznie niezorganizowana w takich sprawach. Może znacie jakiś sprawdzony sposób na taką "przypadłość"? Chętnie wypróbuję ;)

Wraz z wiosną powróciły moje ukochane pastelowe kolory. W dzisiejszej stylizacji mój wybór padł na różowy sweterek oversize i trampki slip on w takim samym kolorze. Przyznam się, że sweter skradł moje serce od pierwszego wejrzenia :) Nie dość, że ma rewelacyjny kolor, to jeszcze jest milutki w dotyku i świetnie się układa. Jak dla mnie same plusy. Do tego jasne jeansy z postrzępionymi nogawkami i mamy gotowy zestaw na wiosenny spacer :) a Wy co sądzicie o takim połączeniu? Dajcie znać w komentarzach. Buziaki!










sweter - SELFIEROOM // kurtka - HOUSE // jeansy - PIMKIE // torebka - CROPP // okulary - CROPP // trampki - no name

32 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia i świetna stylizacja ! :D
    Również uwielbiam wiosnę i te pastelowe kolory :3
    Ja myślałam że masz komin i się pomyliłam :D
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie że obserwujesz ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w sweterku!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny ten sweter! Zresztą cała stylówka :)

    Obserwuję i zapraszam www.mvrcelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, kolor sweterka jest boski :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty masz u mnie plusa! Najwygodniejsze dla mnie buty ever :D
    i stylizacja mega mi sie podoba, są pastele które uwielbiam! :)
    sensiblees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwszym zdjęciu myślałam, że to komin! Pastelowe kolory na wiosnę to jak zawsze świetny wybór,uwielbiam wraz ze zmianą pogody zmienić nastawienie i kolory ;)

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moimi ulubionymi kolorami są również pastele. Bardzo podobają mi się buciki i sweterek! :)
    Pozdrawiam i obserwuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. SUper wyglądasz w pastelach! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia, też kocham pastelowe kolory <3
    awnes.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek robi wrażenie :) Chętnie bym Ci go ukradła :P
    Obserwuję
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja, a sweterek z chęcią przygarnęłabym do siebie *.*
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek genialny, świetny kolorek. Najbardziej podobają mi się buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojj tak! Wiosna to przepiękna pora roku ♥ Sweterek jest śliczny i na pewno cieplutki :*

    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny ten sweter jak i buty :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie wyglądasz w tym kolorze :D
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta stylizacja wpadła mi bardzo w oko:)

    Masz ochotę na wspólną obserwację?:) daj znac u mnie:)

    zapraszam do mnie i odpowiadam na każdą obserwację!:)

    reggae-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie też już coraz ładniejsza pogoda! Sweterek mnie urzekł *.*

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia <3
    Obserwuje :) Pozdrawiam :)

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. noo, tez zaluje dnia, na przeznaczenie go dla ksiazek. te trampki SA SWIETNE! mam podobne, tylko, ze wiazane i srednio mi pasuje wlasnie to 'wiązadlo'.
    pozdrawiam serdecznie

    I OBSERWUJE! ;)

    http://ciotkastiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w Twoich trampkach.
    Masz rację doczekaliśmy się cudownej wiosny, oby teraz nie wróciła zima.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super masz buty! :) Powiem Ci że na początku to wgl nie wiedziałam jak mogę skomentować :D

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  22. Sama gdy widze przez okno cudowne promienie słońca i ciepłą wiosenną pogodę myślę sobie "szkoda marnować taki ładny dzień" i sama także odkładam wszystko na później. Chyba nie ma na to rady :) piękny sweterek, właśnie szukam podobnego :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz rację, piękna pogoda, nareszcie *-*, u mnie znów słońce♥
    Niech zostanie na dłużej ! Świetne zdjęcia!
    http://blueroyallife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne trampki!
    Obserwuję :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sweter bardzo mi się spodobał chociaż nie przepadam za różowym to sama bym go zakupiła :) Piękne zdjęcia :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczny sweterek *.*
    Mogę prosić o poklikanie w linki? Bardzo zależy mi na kontynuacji współpracy :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny ten sweter <3 Wyglądasz rewelacyjnie! :)

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja ;) Lubię takie ;)

    Zapraszam do mnie milosczycieszkola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń