wtorek, 1 marca 2016

CLOUD

5 komentarzy:
 



Witajcie kochani! Dzisiejsza pogoda zdecydowanie nie sprzyja produktywności, jednak wbrew przeciwnościom, w towarzystwie kubka gorącej herbaty, zabieram się za pisanie. Czy Wy też macie tak, że pogoda ma ogromny wpływ na Wasz nastrój? Wstajecie rano, widzicie za oknem deszcz, wiatr, samo zło i już wiecie, że to nie będzie dobry dzień? Ja niestety należę do tej grupy osób, ale dzielnie próbuje z tym walczyć i szukam nawet najmniejszych pozytywów tego dnia. Chociażby takich, że po powrocie do domu będę mogła wskoczyć pod ciepłą kołderkę :) Na szczęście wiosna coraz bliżej, chociaż póki co widać ją głównie na witrynach sklepowych.
Właśnie o takiej porze roku nadchodzi dylemat co na siebie założyć, kiedy w kurtce zimowej jest nam zbyt gorąco, a w cienkim płaszczyku za zimno. Ja znalazłam idealne rozwiązanie, czyli długi kardigan. Jest wystarczająco ciepły, a do tego niesamowicie miły w dotyku. Z przyjemnością się nim otulam w chłodniejsze dni. Do tego szare traperki, które są świetną opcją dla dziewczyn które nie lubią cały dzień biegać w botkach na obcasach. Cały zestaw jest swobodny i wygodny, idealny na wyjście z przyjaciółmi czy na uczelnię. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Zachęcam do oglądania i komentowania. Może macie dla mnie jakieś rady na początek? Na razie żegnam się z Wami, do następnego postu! Buziaki! 






kardigan - TOP SECRET // t-shirt - CROPP // jeansy - HOUSE // traperki - HOUSE // naszyjnik - STRADIVARIUS

5 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się ta stylizacja i sama lubię takie połączenia :) czekam na kolejną, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry początek, oby tak dalej. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę w Tobie ogromny potencjał. Bardzo podoba mi się Twój gust. Z ochotą będę śledzić Twoje poczynania. Pozdrawiam cieplutko w ten chłodny marcowy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękność:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń